Regulamin strony annablaszkiewicz.pl
1. Postanowienia wstępne
1.1 Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://www.annablaszkiewicz.pl oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisie usług. Skierowany jest do Użytkowników/Klientów i określa rodzaje oraz warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług przez Położną Annę Błaszkiewicz, w formie stacjonarnej w domu użytkownika/klienta a także drogą elektroniczną, w postaci konsultacji on-line opisanych na stronie Sklepu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
1.2 Administratorem strony jest
Praktyka Położnicza Anna Błaszkiewicz 76-100 Sławno ul. Gdańska 57 NIP 839-181-25-15 REGON 770-916-180
1.3 Integralną część Regulaminu stanowi polityka prywatności. Niniejsze warunki mogą być również uzupełnione o warunki sprzedaży konkretnych usług.
1.4 Użytkownikiem może zostać wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Definicje
2.1 Serwis – internetowy serwis usługowy prowadzony przez Annę Błaszkiewicz pod adresem https://www.annablaszkiewicz.pl/sklep
2.2 Konsultacja online – usługa świadczona przez Annę Błaszkiewicz na rzecz Użytkownika/Klienta drogą elektroniczną w formie wideorozmowy, której zasady i zakres świadczenia określa Regulamin Konsultacji Online dostępny w sklepie pod każdą usługą online
2.3 Użytkownik/Klient – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych nabywająca usługę za pomocą serwisu.
2.4 Świadczeniodawca- Położna Anna Błaszkiewicz
2.5 Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika/Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży
2.6 Produkt – dostępna w sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Użytkownikiem/Klientem a Sprzedawcą.
2.7 Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
2.8 Operator płatności – wybrany przez Administratora podmiot świadczący usługi związane z dostarczeniem, utrzymaniem i obsługą płatności w ramach bankowości internetowej.
2.9 Umowa – termin oznaczający umowę na wykonanie usługi zawartą za pośrednictwem Sklepu, pomiędzy Użytkownikiem/Klientem a Świadczeniodawcą.
2.10 Konto – konto Klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie
2.11 Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta klienta
2.12 Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów/Usług do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy zawartej na odległość, w tym sposobu dostawy i płatności.
2.13 Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu
3.Kontakt ze Świadczeniodawcą
3.1 Klient może kontaktować się ze Świadczeniodawcą:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: polozna.a.blaszkiewicz@gmail.com
b) pisemnie pod adresem Praktyka Położnicza Anna Błaszkiewicz 76- 100 Sławno ul. Gdańska 57
c) a także telefonicznie pod numerem: +48 502-353-666 lub pisząc wiadomość sms
4. Zagadnienia techniczne
4.1 Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
4.2 urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
4.3 aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
4.4 Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
4.5 Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Sklepu, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Sklepu. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na stronie Sklepu.
5. Informacja ogólna
5.1 Przeglądanie asortymentu Serwisu/Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
5.2 Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta.
5.3 Każde zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości email przesyłanej na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika.
5.4 Usługa zostanie wykonana po uiszczeniu opłaty i uzgodnieniu terminu między Użytkownikiem/Klientem a Świadczeniodawcą.
5.5 Wszystkie ceny w Sklepie są wyrażone w polskich złotych.
6. Zakładanie Konta w Sklepie
6.1 Każdy Klient, który dokona w Sklepie zakupu ma automatycznie zakładane Konto.
6.2 Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji lub w procesie Składania Zamówienia.
6.3 Założenie Konta w Sklepie jest bezpłatne.
6.4 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w § 3.
6.5 Klient, który usunie swoje Konto utraci zapisane tam wcześniej dane.
7. Składanie Zamówienia
7.1 Klient może złożyć zamówienie jako zarejestrowany Klient albo jako gość.
7.2 Zarejestrowanym Klientem jest kupujący, który posiada konto w Sklepie. Klient może założyć konto z poziomu Sklepu.
7.3 Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesujących Klienta produktów. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym danych do rachunku lub faktury.
7.4 Na etapie składania zamówienia następuje również wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Świadczeniodawcą.
7.5 Po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie Klient zostanie przekierowany do bramki płatności, zgodnie z wybraną metodą płatności lub zostanie przesłany mu nr konta, na który należy dokonać płatności. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zamówienia. Z tą chwilą Umowę uważa się za zawartą pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Potwierdzenie zawarcia Umowy zostanie przesłane Klientowi na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
7.6 Po wpłynięciu zamówienia sprzedający w ciągu 48 godzin kontaktuje się z kupującym w celu ustalenia dogodnego terminu realizacji usługi. Klient może także sam skontaktować się ze sprzedawcą jeżeli uważa, że w jego przypadku usługa powinna być wykonana wcześniej.
7.7 Świadczenie usługi następuje w sposób i w terminie ustalonym wspólnie przez Użytkownika/Klienta i Świadczeniodawcę.
7.8 W formularzu zamówienia Klient musi podać prawdziwe dane osobowe oraz telefon służący do kontaktu z Klientem. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Klientem, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Klienta.
8. Oferowane metody dostawy oraz płatności
8.1 Klient może wybrać odpowiadającą mu metodę płatności:
a. płatność elektroniczną realizowaną przez Operatora Płatności,
b. tradycyjny przelew bankowy na konto sprzedawcy.
8.2 Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu i w formularzu zamówienia.
9. Konsultacje on-line
9.1 Z Konsultacji on-line Użytkownik/Klient może skorzystać jedynie w terminie ustalonym ze sprzedawcą. Aby skorzystać z takiej konsultacji Użytkownik/Klient musi ustalić ze Świadczeniodawcą termin konsultacji drogą mailową lub telefoniczną z wyprzedzeniem, umożliwiającym ustalenie dogodnego terminu dla Klienta i Świadczeniodawcy.
9.2 Świadczeniodawca zastrzega sobie prawo do okresów nieobecności, podczas których rezerwacja konsultacji online nie będzie możliwa.
9.3 Świadczeniodawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub przeniesienia daty konsultacji online z powodów osobistych lub/i od niej niezależnych.
9.4 W przypadku nie skorzystania przez Klienta z konsultacji online, Klientowi nie będzie przysługiwać zwrot ceny.
9.5 Rezerwację konsultacji online można zmienić lub odwołać najpóźniej na 24 godzin przed planowanym terminem konsultacji. Po tym terminie zmiana/odwołanie będzie nieskuteczne, a prawo do skorzystania przez Klienta z konsultacji przepadnie.
10. Regulamin konsultacji online
10.1 Korzystanie z porady online możliwe jest przy pomocy urządzenia podłączonego do Internetu(laptopa, lub komputera stacjonarnego)wyposażonego w przeglądarkę internetową, kamerę, głośniki lub słuchawki i mikrofon.
10.2 Korzystanie z Konsultacji online wymaga:
a) akceptacji Regulaminu Konsultacji online,
b) zakupu usługi poprzez stronę sklepu
c) dokonania płatności przez Serwis.
10.3 W przypadku, gdy skorzystanie z Konsultacji online w zarezerwowanym przez Użytkownika terminie będzie niemożliwe, Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie, nie później jednak niż na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, odwołać rezerwację. W takim przypadku Użytkownik nie ponosi kosztów odwołanej Konsultacji online.
10.4 Odwołanie Konsultacji online następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy drogą mailową lub telefoniczną a także poprzez wiadomość sms.
W przypadku odwołania Konsultacji online z zachowaniem terminu, o którym mowa w punkcie 3, następuje zwrot poniesionej opłaty w terminie do 7 dni od momentu odwołania Konsultacji.
10.5 W przypadku, gdy Użytkownik nie skorzysta z zarezerwowanej Konsultacji online z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie Użytkownika lub odwoła rezerwację po terminie podanym w punkcie 3, opłata za Konsultację nie zostanie zwrócona.
10.6 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązujące w Polsce.
11. Reklamacje
11.1 Sprzedawca ma obowiązek wykonać usługę w terminie ustalonym z Klientem, a Klientowi przysługuje prawo do składania reklamacji.
11.2 Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną na adres Praktyka Położnicza Anna Błaszkiewicz 76-100 Sławno ul. Gdańska 57 , jak również pocztą elektroniczną polozna.a.blaszkiewicz@gmail.com oraz telefonicznie pod nr. telefonu 502-353-666
11.3 Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
11.4 W przypadku uwzględnienia reklamacji Usługi, Świadczeniodawca wykona ponownie Usługę nie pobierając dodatkowej opłaty. W przypadku jeśli nie będzie to możliwe, Świadczeniodawca zwróci Klientowi poniesione za zamówienie opłaty.
12. Prawo odstąpienia od umowy
12.1 Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
12.2 Rozpoczęcie i pełne wykonanie usługi za zgodą klienta będzie skutkowało utratą prawa do odstąpienia od umowy.
12.3 W przypadku odstąpienia od umowy wykupionych kilku usług w pakiecie, w cenie niższej niż każda z usług osobno a po wykonaniu części z nich, klientowi przysługuje zwrot opłaty za pozostałe, niewykonane usługi po potrąceniu ceny wykonanych usług w cenie jakby były kupione pojedynczo.
12.4 W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Świadczeniodawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w Regulaminie nie później niż 24 godziny przed umówionym terminem wykonania usługi.
12.5 W przypadku odstąpienia od umowy Świadczeniodawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności lub ich część, nie później niż 7 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu Klienta od Umowy.
12.6 Zwrotu płatności Świadczeniodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
13. Postanowienia końcowe
13.1 Świadczeniodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich opublikowania w Serwisie.
13.2 Zmiana regulaminu nie będzie obejmować umów zawartych przed jego zmianą.
13.3 Świadczeniodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmiany cen produktów w Serwisie. Zmiany te jednak nie będą miały wpływu na warunki umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
13.4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.